Szállítás és fizetés
A kiszállítás kizárólag Magyarország területén, munkanapokon 8:00-17:00 óra között bármely időszakban történhet, így célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol az átvevő személy egész nap elérhető.

Amennyiben rendelését adott munkanapon 11:00-ig leadja weboldalunkon, akár még aznap kiszállíthatjuk önnek. Ha 11:00 után adja le a rendelését, akkor a rendelések kiszállítását a rendelés leadását követő első munkanapon tudjuk vállalni.
A feltüntetett árak tartalmazzák a csomagolás illetve a második kiszállítás (következő munkanap) költségét is, amennyiben az első kézbesítési próbálkozás sikertelen volt.
- A rendelésről megkapta az e-mailes visszaigazolást
- Amennyiben rendelését előreutalásos fizetéssel adta le, már átutalta a termékek árát
- Online bankkártyás fizetés (Barionon keresztül)
- Banki előreutalás
- Készpénzben kiszállításkor
Figyelem!
Budapesten belüli házhozszállításnál utánvétel esetén csak készpénzes fizetés lehetséges.


Budapesten kívüli címekre a házhozszállítást az MPL végzi. Amennyiben rendelését adott munkanapon 14:00-ig leadja weboldalunkon, az összekészített rendelést még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, amennyiben a megrendelt termékek azonnali készleten vannak.
Az MPL futárszolgálat a kiszállítást a csomag átvételétől számított 1-2 munkanapos határidővel vállalja.
A feltüntetett árak tartalmazzák a csomagolás illetve a második kiszállítás (következő munkanap) költségét is, amennyiben az első kézbesítési próbálkozás sikertelen volt.
Figyelem!
Vidéki kiszállításnál a gumi- és felni termékek kiszállítása külön-külön csomagonként történik, így a kiszállítás díja darabonként értendő. (pl. 4 db felni rendelése esetén 4-szer 1 690 Ft a kiszállítás díja.)
- Online bankkártyás fizetés (Barionon keresztül)
- Banki előreutalás
- Futárnál készpénzben vagy bankkártyával

Amennyiben a termék azonnali készleten van, a rendelés SMS-ben és e-mailben történő visszaigazolását követően azonnal jöhet érte.
A telephelyeinken történő személyes átvétel ingyenes.
- Online bankkártyás fizetés (Barionon keresztül)
- Banki előreutalás
- A helyszínen készpénzben vagy bankkártyával
Fontos!
A rendeléseket beérkezési sorrendben, feldolgozási kapacitástól függõen teljesítjük. A kiszállítás előtt, a telefonos egyeztetés alapvetően szükséges. A megrendelés rendszerünkben történő feldolgozása után munkatársunk a megadott telefonszámon fog jelentkezni. Amennyiben ezen feltétel a megrendelő hibájából nem valósulhat meg (hibás telefonszám, nem lehetséges a kapcsolatfelvétel), úgy a rendelt tételeket nem áll módunkban kézbesíteni!
Az adótörvényeknek megfelelően a Cég, Alapítvány, vagy adószámmal rendelkező magánszemély esetén a számlán fel kell tüntetni az adószámot. Így rendelés esetén kérjük küldjék el az adószámot, bolti vásárlás esetén pedig adják meg a Kollégáinknak.
A házhozszállítással megrendelt termékek esetében postai úton is intézhető. A hibásnak vélt terméket a minden esetben a Szentmihályi úti telephelyünkre lehet visszaküldeni (Cím: H-1154 Budapest, Szentmihályi u. 100.)
A visszaküldéshez szükséges a számla és a pontos hibaleírás. Erről az előzetes írásbeli jelzést a info@hungarogumi.hu e-mail címre kérjük küldeni.
A bevizsgált, hibátlan termékek visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli, ezért kérjük bizonyosodjon meg arról, hogy a beküldeni kívánt tétel valóban hibás-e.
Az üzletben személyesen átvett termékek garanciális ügyintézésére továbbra is kizárólag személyesen van lehetõség.
Amennyiben további kérdés vagy kérés merülne fel egy megrendeléssel kapcsolatosan, úgy munkatársaink készséggel állnak szíves rendelkezésükre.